2012. október 18., csütörtök

Cikis sztorik 2.:DD

Toalett-traccsparti
 A suliban vécére mentem a barátnőmmel. Én már bent voltam, és hallottam, hogy a másik fülkébe is bement valaki. Közben - ahogy szoktam, ha eggyüt megyünk vécére - dumáltam a barátnőmhöz: most éppen azt ecseteltem, hogy mit szólt be az egyik fiú osztálytársunk a frizurámra. Csodálkoztam, hogy nem felel senki semmit, de azt gondoltam: nagyon koncentrál. Amikor végeztem, nem láttam sernkit az ajtó előtt. Aztán észre vettem, hogy a barátnőm már rég végzett, és a mosdóknál vár rám. "Húúúú, akkopr valaki máshoz beszéltem!" - gondoltam, de az meg sem fordult a fejemben, hogy az a másvalaki a matektanárnőnk! Utána az egész órán lapítottam.

Véletlen sztriptíz
A barátnőm össze akart hozni az egyik osztálytársával.Lázasan készülődtünk a nagy találkozásra, és hogy tényleg a legjobb formámat hozhassam, a barátnőm kölcsönadott egy pánt nélküli felsőt. A póló egy kicsit nagy volt rám, de mivel szexi volt és tetszett a színe, úgy döntöttem, hogy felveszem.Amikor viszont meg akartam mutatni magam benne a srácnak, bekövetkezett a katasztrófa: ahogy levettem a pulcsimat, a póló lecsúszott, és kivillant az egyik cicim. Borzasztó ciki volt!Szerencsére ez a kis malőr nem ijesztette el a fiút, de ezt a furcsa randit azóta is emlegeti.

Mischa a műugró
Egy gyönyörű csillagfényes éjszakán egy fantasztikus hangulatú kerti partin vettem részt. A medence szélén álltam egy barátnőmmel, beszélgettünk, táncoltunk, amikor hirtelen megcsúsztam, és ruhásól belepottyantam a vízbe. A pezsgőspohár a kezemben volt, a kistáskám pedig a vállamon. Persze minden elázott ami benne volt. Nem beszélve a gyönyörű ruhámról, a frizurámról és a sminkemről! Igazán vicces látványt nyújtottam, amikor kikecmeregtem a vízből.

Őrült piknik
Az egyik hétvégén nagyon szép idő volt, és a barátommal piknikezni mentünk a Margitszigetre. Minden nagyon jó volt:feküdtünk a földön, néztük a gyönyörű kék eget és beszélgettünk.Egyszer csak hirtelen egy hatalmas dongó repült az arcomra. Annyira megijedtem, hogy felpattantam, és elkezdtem körbe-körbe rohangálni.Úgy éreztem , hogy a dongó beleragadt a hajamba.Elkezdtem rázni a fejemet, mint egy őrült -  vagy mint aki éppen egy vad rockkoncerten tombol.Közben sikítoztam, így tutira mindenki minket nézett. Kb. 15 percbe telt, mire a párom le tudott csitítani. Szegény, szerintem ott jött rá, hogy egy igazi hisztérika vagyok.

A titokszoba
Tavaly nyári táborban voltam a barátnőimmel.Faházban laktunk, amiben több kétágyas szoba volt.Első este nagyon jól éreztük magunkat négyesben:egész este beszélgettünk, rengeteget röhögtünk, kibeszéltük a fiúkat, no meg persze a tanárokat. Lefekvés után is folytattuk: átkiabáltunk egymásnak mindenfélét, többek között mindenki elmesélte élete legnagyobb pasis beégését. Mindez hajnalig tartott..Másnap reggelinél odajött hozzánk a kedvenc: tanárunk, és azt mondta , hogy ezt nem gondolta volna rólunk...Később kiderült, hogy a mellettünk levő szoba  a tanároké volt... Majdnem elsüllyedtünk szégyenünkben.

Úszó telcsi
Egy szórakozóhelyen voltunk, amikor lemerült a telefonom, pedig sürgősen fel kellett hívnom Anyuékat. Elkértem a barátnőm mobilját, hogy arról hívjam fel őket. Elvonultam a hely vécéjébe, mert csak ott volt csend. Ahogy bepötyögtem a számukat,  a telcsi kicsúszott a kezemből, pont bele a vécébe! Kihalásztam, megtörölgettem, megszárítottam, és visszaadtam a barátnőmnek, mintha mi sem történt volna. Megölt volna, ha megtudja!

Tour de flip-flop
Nyáron általában bicajjal járok mindenhová.Így történt ez azon az ominózus napon is.Nagyon meleg vlt, nekem pedign nem volt kedvem cipőt húzni, ezért papucsban indultam el otthonról.Ez elég nagy hiba volt, ugyanis az egyik forgalmas kereszteződésben éppen akkor esett le a lábamról a flip-flop, amikor el kellett volna indulnom, mert zöldre váltott a lámpa.Feltartottam a sort, mert három méterrel hátrébb hagytam a papucsot, és vissza kellett mennem érte.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése